« بازگشت

مهم | تحریم دامنه های بین المللی توسط ریسلو

  • جمعه, 21dateTime.st جولای, 2017
  • 12:31بعد از ظهر

با سلام

متاسفانه به دلیل تحریم ریسلو (RealTime Register) امکان ثبت دامنه برای کاربران ایرانی غیر فعال گردید و در حال حاضر امکان ثبت دامنه برای کاربران ایرانی وجود ندارد، اما با اطلاعات خارج از ایران مشکلی وجود نداشته و شما می توانید دامنه ثبت و تمدید نمایید.

برای اینکار از پنل دامنه به آدرس زیر وارد کنتر پنل دامنه خود شوید (نام کاربری ایمیل شما در میهن میزبان - در صورت نداشتن پسورد از فراموشی پسورد، پسورد جدید دریافت کنید)

https://domain.mihanmizban.com/ca/login

 از قسمت Profile مشخصات خود را به مشخصاتی غیر ایرانی (کشور، شماره تلفن، آدرس) تغیر دهید تا امکان ثبت و تمدید دامنه برای شما فراهم شود.

 دقت داشته باشید پنل میهن میزبان به دلیل اینکه با مشخصات خارج از ایران وریفای شده است دچار تحریم نگردیده تنها امکان ثبت با مشخصات هویز ایرانی در پنل ما غیر فعال گردیده است، ولی میهن میزبان با اینحال مجبور به جابجایی به رجیسترار دیگری می باشد و در حال مذاکره با چند رجیسترار جهت انتقال دامنه ها می باشیم.

نگران دامنه های فعلی ثبت شده نباشید طبق قانون جهانی دامنه های اینترنتی هیچ شرکتی حق غیر فعال کردن دامنه های فعال را ندارد؛ لذا دامنه های شما نزد ریسلو فعال هستند و غیر فعال نخواهند شد، بعضی شرکتهای سودجو با ارسال ایمیل های نگران کننده در حال سوء استفاده از کاربران دیگر شرکت ها هستند و با ترساندن آنها میخواهند  کاربران را تحریک به انتقال دامنه هایشان به شرکت خود کرده و  از این تحریم کاسبی کنند. این شرکت ها مجددا از آلمان یا دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی نمایندگی گرفته اند. توجه داشته باشید آلمان هم جزئی از اتحادیه اروپا است و همانند ریسلوی هلندی میتواند تحت فشار قرار گرفته و ایرانیان را تحریم کند، به هر حال نگران نباشید و عجله نکنید و اجازه دهید تا میهن میزبان رجیسترار مناسبی پیدا کرده و دامنه های شمارا منتقل کند.

چند نکته:
1 - همانطور که ذکر گردید هیچ خطری دامنه های شمارا را تهدید نخواهد کرد و نیازی به انجام هیچ کاری از سوی شما نمی باشد و تنها منتظر بمانید تا دامنه ها به رجیسترار دیگری منتقل شوند
2 - در صورتی که دامنه شما کمتر از دو ماه اعتبار دارد بهتر است دامنه را تمدید نمایید تا ریسک جلوگیری از تمدید دامنه ها توسط ریسلو کاهش پیدا کند قبل از تمدید دقت داشته باشید طبق آموزش داده شده در بالا باید مشخصات خود را در پنل دامنه به خارج از ایران تغییر دهید
3 - این اطلاعیه تنها برای دامنه های بین المللی (.com , .net و ...) می باشد و شامل دامنه های ملی (.ir و ...) نمی شود.

اطلاعیه های جدید تر در همین قسمت قرار داده خواهد شد.

برای دریافت آسانتر اطلاعیه ها می توانید در کانال تلگرام شرکت نیز عضو شود https://telegram.me/fnmihanmizban